Priser gældende for 2016

(opdateret 3. april 2019)

Kontingent - medlemsskab af rideklubben

Juniorkontingent ( 0-18 år.) pr. måned50 kr.
Seniorkontingent ( 18-? år) pr. måned75 kr.

Juli måned er betalingsfri, der betales ikke for kontingent og undervisning.

Undervisning - priser

Dressurundervisning på egen hest pr. md.300 kr.
Dressurundervisning på skolehest pr. md.400 kr.
Springundervisning (kun på egen hest) pr. md.400 kr.

Undervisning i rideskolen er inddelt efter hvor øvet eleven er, fx. nybegynder, let øvet eller rutineret rytter. Det betyder. at man bliver flyttet til nyt hold, når underviseren mener, man er klar til et niveauskifte.

Ridebanekort - dagspris

Ridebanekort pr. dag pr. hest50 kr. (skal betales via mobile pay inden ridning påbegyndes)

Ridebanekort - ad libitum

Ridebanekort til frit brug til flere heste300 kr. pr. måned (Kræver Abonnementordning og medlemskab)

Særlige bestemmelser - ridebanekort

• Ridebanekortet gælder pr. hest og kan IKKE benyttes af andre heste.
  • Ridebanekortet gælder på alle baner.
  • Ved springning skal der være en voksen på 18 år eller over til at holde opsyn på banen.
  • Ved betaling af dagskort skal dette ske via Mobile Pay til 22 36 36 86 med angivelse af hest/ rytter
  • Flere informationer kan ses her

Hvis disse regler og generelle regler for RSR ikke overholdes, kan man blive bortvist fra RSR’s område.

Betaling til rideklubben

Betaling til rideklubben foregår via Dankort og tilmelding sker på http://rsr14.dk

Generelle betingelser

Rideundervisning opsiges med 1 måneds varsel til ophør ved en måneds udgang. Meddelelse herom skal ske til rideklubben.st.restrup@gmail.com